Torsdag 6/9

Jag blir helt nervös över allt jag måste göra i höst.
Först jobba, umgås med familjen, fixa och göra ovan-våningen hemtrevlig....sen måste man ju fixa till de andra 3 rummen där nere som nu kommer bli "tomma", typ.
Nu kommer de framställas som rätt så sjaskiga nu när de andra på ovan-våningen kommer lysa vita och fräscha.

Idag har jag jobbat på Insight i Höllviken.
Innan dess beställde jag handfat, blandare, kommod, duschblandare så nu kommer allt det om 2 veckor så det känns skönt! att det åtmnstone e gjort.
Nils hämtade barnen, och åkte sen in till Malmö för Måns skulle träna MFF.
Kalle var hos en kompis (hans flickvän Hanna), o de var så snälla så han fick både äta kvällsmat och kolla bolibompa tills Nils och co var hemma igen vid sådär 19.20 tiden.
Jag slutade 20.
Kalle, han gllar verkligen att följa med kompisar hem.
För det första TROR han att det ska bjudas på kakor, godis eller gott.
Han älskar att äta kvällsmat hos andra och sitter där med sin kompis tryggt i soffan och kollar TV.
Han e inte ett dugg intresserad av att följa med hem.
Han skulle nog följa med vem spm helst...bara de lockade med lite godis.

Nu ikväll ska jag packa, för imorgon efter skola, jobb och dagis bär det iväg till Kalmar för att hälsa på Farfar som äntligen blivit frisk!
Det ska bli jätteroligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0