Tisdag 18/9

Jobb och hämtningar till höger o vänster känns det som.
Hem o laga mat tills mannen kom hem tog Måns till MFF-träningar (de skulle träna med 8-åringar).
Klockan 18 var det dags för föräldramöte på Kalles avdelning.
Info om mulle, och olika aktiviteter.

Jag har fått ett erbjudande om att vara Personal Shopper/ Trendkonsult på HansaCompagniet (gamla NK).
Så det har jag tackat JA till!
Så i deras 15-årsjubileumsblad kan man läsa om JOHANNA INGVARSON, Personal Shopper.
Så ytterligare ett spännande erbjudande väntar mej!
Läskigt, nervigt men utmanande, minst sagt......
Jag hoppas det kommer fixa sig.
Så nästa vecka, Torsdag, Fredag och Lördag kan ni hitta mej på Hansacompagniet.



Kommentarer
Annelie

Fasen vad duktig du är, GRATTIS!! Önskar du bodde här så du kunde hjälpa mig som P.S oxå!

2007-09-18 @ 21:17:47
Anonym

grattis johanna
det kommer du att klara hur bra som helst, fast se upp för de fisförnäma ladies, som ser sig själva som nagot stort för att deras man har bra jobb och valt dem till fru....du vet
tänk att ha en av sina hobbies som jobb, kul
sov gott vi hörs

2007-09-18 @ 22:25:25
johanna själv

amen man tackar!
Ni har då höga tankar om mej!
Men tja...det ska väl gå bra!
Tack tack för uppmuntran!
Kram Johanna

2007-09-18 @ 22:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0