Söndag 16/9

Idag fyller käre Lillebror (som inte e så liten numera) AUGUST 23 år!
GRATTIS!!!

Eftersom Nils hade varit på Herrmiddag uppe i H-borg o kom hem vid kl 4 i natt, så var det JAG som skjutsade och var med MÅNS på hans matcher idag.
Klockan 08.15 ska hela laget vara samlade vid Bulltofta.
Så där stod jag, Måns och Ingrid i regnjackor o paraply och väntade.
Jag tyckte det var rätt så kul, faktiskt att vara med och heja!
För jag tycker Måns e sååå duktig!
De vann 2 matcher o förlorade sin första detta året.
Måns gjorde mål i varje match, de små killarna går in det så himlens mycket.
Jätteduktiga o gulliga är dem, det e bara Måns och en till kille som är "svenskar" de andra är från ngt annat land och DET tycker jag e så bra!

Väl hemma sprack det upp, så jag satt o sandpapprade Ninnis byrå och 2 stolar som jag ska "renovera".
Nils han var helt slagen idag.
Stackars Nils! Han fick bara sova 2 timmar.....
En kock från BONASERA hade de lagat mat ihop med i olika lag och ätit och druckit i den "gourmetiska andan".
Det skulle man ju kunna tänka sig själv att få vara med på ett hörn.


Kommentarer
agge

24 fyller ja men annars e de bra

2007-09-17 @ 15:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0