Lördag 15/8

Idag har jag jobbat på Factory, tillsammans med kära vännen Christina (nils kusin).
Så vi körde racet och det gick jättebra!
Måns var på kalas, och Nils och Ninni var med Kalle på hans första Hockey-träning.
Kalle, han kämpade och kämpade berättade Nils.
Med full utrustning och skridskor åkte han runt och kämpade.
Han ramlade kanske 100 ggr men Nils han var så imponerad av lille Kalle som inte fällde en tår och inte klagade på hela tiden.
Han var så duktig!
Kalle, han var sååå svettig så Nils hade aldrig sett ngt liknande.
Så i eftermiddag har han fått bada, och vila och e totalt slut.

Nils, han är på Herrmiddag uppe i Helsningborg med ett antal herrar hemma hos Pelle.
De har ngn stjärnkock hemma hos sig (jag tror det kan vara ngn från Restaurang Niklas).
Så jag har en lugn och mysig hemmakväll med barnen.
Måns och Ingrid har i och för sig redan somnat....det e bara Kalle som e uppe (han sov middag idag).
Måns ska spela match i morgon, så han var MYCKET noga (enda gången) med att lägga sig i tid :)
Jag ska ta det lugnt och sy och hålla med datan i fred!
Det e då för skönt.....

FREDAG
Jobbade på Factory....mkt som vanligt!
Nils e sjuk (fått min förkylning) och det e såååååå synd om honom.
På kvällen åt vi Tacos hela familjen och tog det lugnt o skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0