Fredag 28/9

På morgonen tvingade Nils mej att köra ut ngnstans utanför Lund där de öppnat en ny värsting butik, Media Markt (typ som Elgiganten).
De hade givetvis super-erbjudande, där då en TV som vi behöver :) till ovan-våningen till en billig peng.
Men när man då kommer dit så är den GIVETVIS SLUT! (vad trodde jag!?).
Och jag går inte och köper en TV för 10000 kronor, det går ju bara inte.
Jag blir sååå arg!
Men en dammsugare av märket electrolux bara för 299:-!!! hittade jag.
Ok, den var pytteliten men vi behöver en till övervåningen.
Kanske låter lyxigt att ha 2 dammsugare men jag tänkte som så:.....
Vår andra dammsugare som vi redan har har vi "ärvt" från Svägerska Anna år 1994.
Den funkar ju men kan ju lyxa med en till för 299 kronor även ifall jag stod o dreglade över en rosa, ni vet en sån där sladdlös.

Från 12-16 stod jag på Hansacompagniet, idag var de lite mer positiv respons!
Tur det med skylten och info.lapparna.
Vad tror annars folk, om jag bara står där och ser uppstylad och snygg :) ut???

Åkte och hämtade barnen och hade fredagsmys hela familjen.
Tacos....och Idol.
Barnen tycker det e så mysigt! och vi också såklart.
Byggarna lyser med sin frånvaro denna vecka, men de kommer på Måndag.
Nu känner man faktiskt att man vill att det ska bli klart!
Åtminstone till Jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0