Måndag 8/10

Idag har jag flängt runt mellan olika stor-varuhus!
Ikea, K-rauta, On Off, Rusta, Ilva.
På Ikea hade jag en lååång lista på olika saker som jag skulle handla, när jag kom till mindre än hälften bland "tag-själv-varor" insåg jag snabbt, att det här kommer inte funka.
Ska jag SJÄLV....bära upp det på vagnen, och dessutom bära ut det i bilen och sen ur bilen till huset.
Nej!!
Men typ 5 storkartonger fick det bli.
När jag sen betalat och ätit 2 korvar stod jag på parkeringen, vid bilen, tittade mej omkring, kliade mej i huvudet, öppnade bilen och såg lite lagom snygg ut.....tills min plan fungerade.....
Det kom mkt riktigt fram en Man till mej och undrade om jag behövde HJÄLP!?
Jomen, Tack gärna! svarade jag.
En kvinnas list!
Så mannen han fick baxa in alla grejer, fälla ner säten o hålla på.
Jaja, lite får man väl spela teater, ett tips verkligen!
Hämtade barnen tidigt, och hållt på hemma hela eftermiddagen.
Nu ikväll har Nils  byggt ihop en hylla till Ingrid.
Det där med att skruva ihop, sånt hatar jag.
Jag vill bara inreda och "piffa".
Nu hoppas vi Farmor o Farfar kommer hem snart så vi kan få ner Ingrids dock-vagn och lilla soffan.
Det blir sååå fiiiiint!

Nu ser vi Zlatan-intervjuvn.
Nils ligger som paralyserad och jag tycker han e så cool.
Han är familjens fotbolls-idol!


Kommentarer
Malin

Bra jobbat så skulle jag också gjort, fick bilen på skorna det var sånna som jag trodde jag hittade dom inte i dag men ska in till stan i helgen ska kolla då.

2007-10-09 @ 21:25:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0