Vecka 44

En helt otroligt intensiv vecka, förra veckan.
Orkade inte skriva.
Efter besök efter besök var man helt slut.
Även ifall det var roliga besök.
Kusin Malin med barn, RAKEL 2 år och ISAK 5 månader kom på Söndagen och stannade tills Tisdagen.
Vi var på stan, tygaffären och käkade middag, satt o pratade och skrattade.
Jätteroligt!
Sen jobbade jag hela veckan på factory (hela dagarna tills klockan 18), för att Sara o Ia var i New York.
Igentligen hade barnen höst-lov men de fick gå på fritids och dagis.
Fattar fortfarande inte hur alla får ihop det på alla lov.
När Måns var helt själv på fritids sista timmarna och Ingrid satt ensam kvar på dagis med fröken och käka glass (Kalle var hos kompis), får man ONT i magen.
Men så var det iallafall, Siggan var snäll och på sin lediga dag hämtade alla barnen och promenerade sen bort till Vellinge-blomman där de hade "Halloweeen-stämning".
Snälla Sigrid! Tur att man har ngn liten hjälp!

Nils och Erik (lillebror) åkte till Valencia Fredagmorgon till Söndagkväll, för att kolla på Road-racing, Världsmästerskap....(tror jag det var).
De bodde på Lyx-hotell och hade det jättehärligt, har jag hört :)
Jag var hemma med barnen och hade det bra.
Vi fick besök av Jenny från Stockholm, med EBBA 5 och WILLE 8, vi fikade och barnen lekte.
På Söndagen passade Siggan Ingrid när jag och pojkarna var på Söndagsmatiné, RATATOUILLE, jätterolig film.


Kommentarer
Anonym

Skönt att Du är tillbaka på bloggen jag blev orolig de senaste dagarna Du lät ganska trött i telefonen härmomdagen! Hoppas vi kan ses i helgen vi ska till Kronovall på fredag för att fira Academie de Calmars 30-årsjubileum. På lördag tänkte vi titta till Vellinge. Är ni på gåsamiddag? Ska vi vara med barnen och ni får en skön kväll? sov gott vi hörs kram Farmor

2007-11-08 @ 00:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0