Onsdag 21/11

Idag e vår lille Måns sjuk!
Han kräktes igår kväll, de blir så ynkliga när de är sjuka.
Och man tycker så synd om dem!
Vi var som sagt hemma hela dagen och Måns, han orkade inte göra ngt mer än att mest ligga och titta på film.
Jag passade upp på honom och vi läste saga efter saga.
Men nu kan han nästan själv läsa flytande, så det gäller att inte hoppa över ngn rad  :)
På kvällen tog vi det lugnt, Nils och Ninni kollade fotbollsmatchen.
Jag städade vidare i Gäst-rummet och nu är det nästan fint igen, efter ett 1/2 års igenbommande.
Nu har jag t.om med hängt upp en ljus-slinga så det ser mysigt och juligt ut.
Jag längtar såååå till Julen!
Och nu blev jag sugen på att sy gardiner till gäst-rummet, jag är då nästan inte klok...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0