Onsdag 14/11

Idag känner jag faktiskt av JUL-stämningen!
Först så fick man skrapa bilrutan, -0,5 grader.
I stan var det JUL-dekorationer och en massa så FINA julgrejer överallt att man bara ville HA!
Det är så fint och ljuvligt och jag verkligen ÄLSKAR tiden innan Julen, för det e så mysigt, hemtrevligt och vackert överallt.
Man vill bara pynta hemma och äta lussekatter och dricka varm choklad!
Jag åt lunch hos Poonam på Steakhouse och åkte sen och köpte målarfärg (eller kvittade i mot annan färg som blev över från målningen), hos vår "målar-kille" i S-torp.
Så nu ska här målas igen!
Äntligen ska jag sätta igång med trapp-räcket där uppe.
Kusinen i London har ju skrivit i sin blogg att hon pysslat och pysslat, målat och målat.
Så nu har jag blivit så inspirerad och "pyssel-suget" har kommit tillbaka.

Måns har tränat MFF, de tränar numera 19-20 (rätt sent).
Jag  själv placerade de små framför bolibompa medans jag "maskerat" runt om trappan där uppe och förberett.
Sen satte jag mej och sydde, 2 små byxor till Ingrid.
Ett par burberry inspirerade av "burberry" tyget och sen ett par ljusblå velour med ljusblå sidenrosetter (såklart!).
Nu skrattar Malin i London åt mej.....
Nu ska här skapas och pyntas!


Kommentarer
Malin

Ha ha ja det gäller att förbereda så att man verkligen kan vara effektiv sen så fort dom gått och lagt sig. Själv har jag pysselstopp nu ORKAR jag inte mera. Middagen blev lyckad i går tack för hjälpen med kycklinge. Kram Mallan

2007-11-15 @ 18:39:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0