Måndag 26/11

Glömde jag skriva att vi sålde bilen i helgen???
Jo, det gjorde vi.
Man har nästan legat sömnlös på nätterna för INGEN har ringt!
Men det gjorde en Kent på fredagskvällen, han sa att han skulle köpa den till sina svärföräldrar!?
jaja...tänkte vi, men mkt riktigt kom han, frun och svärföräldrarna hit i lördags em.
Svärföräldrarna fick provköra den sen var det klart!
De hade både bärbar data, bankdosan med sig, så efter 5 min fanns pengarna på nils konto!
Såna köpare vill man ju bara ha, (pengarna försvann idag direkt till en massa lån, men ändå)

På förmiddagen satt jag och mailade förslag etc på eventuella stylist-jobb (som kan behövas).
Vi får se....
Sen fick jag ett ryck, så jag åkte ut till Fredde, lånade hans jobbs släp, körde till Ikea, köpte 2 gäst-sängar (de billigaste och kanske inte de skönaste), släpade ut dem till bilen, lastade, körde hem, bar in dem i huset och fixade sen iordning hela vårt "gamla" sovrum till ett numera rätt så tjusigt gästrum!
Barnen blev sen hämtade och ikväll har jag mest varit HOUSEWIFE, som fixat, och städat och fixat så in i norden....


Kommentarer
Malin

Super snygg och grattis till bilförsäljningen kram

2007-11-27 @ 21:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0