Fredag 16/11

Idag har jag målat o målat!!
Jag tycker det e rätt kul just att måla, det e väl det att man ser resultat direkt.
Trapp-staketet smälter in fint och det ser mer gediget ut.
Städade huset och storhandlade och hämtade barnen på dagis och fritids tidigt.
Byggarna kom idag och satte upp de sista 2 dörrarna.

Ikväll ska Måns på Disco.
oj oj oj vad han panerat och sett fram emot det!
Disco!
Så  nu är både Petter och Albert här, tills jag och småsyskonen ska följa dem  till Discot på skolan.
Nils e på Matildas resturang och kommer senare.
3 små söta förväntansfulla killar i 7-årsåldern som ser lite smått stylade ut, jättegulligt!
Jag tror minsann inte de kommer dansa, utan det blir väl mest godis och springa runt kan jag tro.
Måns tycker det e skit-häftigt med att det e mörkt och att det snurrar disco-lampor.
Vi andra familjemedlemmarna får nöja oss med fredagsmys och Idol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0