Torsdag 15/3

Åååååååhhh...vad jag kommer sakna MIN NILS när han åker iväg!
Det kommer vi alla i familjen, verkligen!
Men jag tänker som så att han behöver det och det är han värd!
Men jag kommer längta ändå.....

Idag har jag varit på möte på Id-komm. ang jobb, kul!
Hoppas det går vägen.
Eftersom ID ligger MITT i hjärtat av Malmö (mitt 2:a hem) så hann jag både strosa i affärer och äta lunch med mellan-syster Matilda på ny-öppnad inne-krog, SVEA.
Sådär gott....ank-terrin i sallad.

Efter detta hämtade jag barnen och åkte hem och fixade lite.
Till kvällsmat åt vi fisk-gratäng och Nils kom hem och hade migrän, så han fick sova en stund.
Alla barn sover och jag förbereder nästa sy-projekt, ett par byxor till Karl och en förhoppningsvis bedårande klänning till familjens prinsessa....som för övrigt är så himla bestämd och skriker så fort hon inte får som hon vill.
Så det får hon nästan jämt.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0