Måndag 19/3

Måns var sjuk så han fick vara hemma idag?
Snälla Moster Matilda skulle hämta alla barnen, så det var ok att Måns var hemma med henne.
Jag började inte förrän kl 13 på Insight i Höllviken så vi 3 hade en lugn förmiddag.
Måns och Matilda gick sen till ?Mimmas? o käkade lunch medans jag körde till Insight.
Jobbade där tills klockan 20.00.
HATAR verkligen att jobba så länge?när jag kom hem sov alla 3, jag hann inte ens säja god natt till dem?snyft.
Matilda hade hämtat Kalle och Ingrid på dagis och varit ute på eftermiddagen och spelat fotboll med alla 3.
Hon hade bakat med dem och lagat mat, duschat och lagt dem.
Tack! Snälla Matilda! Nu har hon åkt hem.

Så nu sitter jag här själv efter jag kört en ?ride? med damm-sugaren, slängt in tvätt, strykt och lagt in i skåpen, plockat undan, packat dagis / skolväskor och slängt i mej 3 mackor och oboy.
Sitter o lyssnar på Håkan Hellström och tycker det e lite tråkigt.

Nils och Nicke har surfat hela dagen och solat och tänk er själva??.vilken lyx få ligga i en solstol en hel dag UTAN att bli ?störd? av en liten unge (gullig givetvis) som vill kladda med glass eller solkräm.
De hade handlat mat så Nicke skulle som vanligt laga till en fest-måltid.
Nils blir bortskämd med mat vad han än är.
Men de hade det jättebra i alla fall.

Mina ungar är så gulliga där de ligger alla 3.



Kommentarer
Anonym

Skont att lasa att du haller stallningen dar hemma.
Vi har det skrattigt och surfigt bra!
MEN inga sandstrander bara solat pa glassplitter soptippar......
Nu steker Nicke burgers till oss, senare blir det
ol och kortspel med den extremt ackliga kortlek
som far vem som helst att spy! Roligt har vi haft at den i varjefall!!!! Tack gumman.
Kula att vara borta men allra helst ser jag att
min alskade familj ar vid min sida. Nicke gor skal
for sitt smeknamn.....Gabba gabba hey fran spain.

2007-03-20 @ 22:07:32
Anonym

Skont att lasa att du haller stallningen dar hemma.
Vi har det skrattigt och surfigt bra!
MEN inga sandstrander bara solat pa glassplitter soptippar......
Nu steker Nicke burgers till oss, senare blir det
ol och kortspel med den extremt ackliga kortlek
som far vem som helst att spy! Roligt har vi haft at den i varjefall!!!! Tack gumman.
Kula att vara borta men allra helst ser jag att
min alskade familj ar vid min sida. Nicke gor skal
for sitt smeknamn.....Gabba gabba hey fran spain.

2007-03-20 @ 22:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0