Måndag 12/3

Solen skiner och det känns som om Våren kommit!...för att stanna, förhoppningsvis.
Jag har fixat med jobb hela förmiddagen och sen åkt till däck-firma för att kolla nya däck....
Hämtade Måns tidigt för att vi 2 skulle åka in för att anmäla honom till Malmö FF.
Måns var himla kavat inne på "Kulan" och anmälde sig och berättade att han ville komma i en bra grupp, eftersom han ansåg sig själv som väldigt duktig!
Jag...höll på att "tappa hatten" när jag hörde min son stå där och dividera.
Nästa diskussion han håller är väl om ngt kontrakt han tycker sig själv vara värd!?
Hans fotbolls-självförtroende är det inget fel på!?
Han undrade imorse när Nils läste sport-bilagan om ngn "Leo Messi" som gjort Hat-trick....
Varför inte det stod i tidningen om honom själv, MÅNS INGVARSON, när han gjort Hat-trick!????
Då sa Nils iallafall ifrån.....
-Det e lite skillnad Måns...Messi spelar i Barcelona (?) och du i ett knatte-lag!

Sen hämtade vi syskonen på Dagis, Måns och jag.
Kalle hade kompis Joel med sig hem.
Så de 2 stod och hoppade på studsmatan hela eftermiddagen.
Ingrid sprang runt och fixade (hon e rätt duktig på att leka själv) med sin lilla pepita-rutiga Jacardi blus och en för liten rosa-prickig badräkt ovanpå.

Vi har ätit Grönsakssoppa (Cambell) och bröd och pannkakor med glass till efterrätt.
Barnen har somnat och jag ska lägga in kläder på Tradera och sy lite tänkte jag.
Sen är kvällen slut och man måste gå o lägga sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0