Lördag 3/3

Imorse hade Nils möte med en bygg-firma igen!!!.....vi får se hur det går.
Barnen var som huliganer och slogs så vi fick skämmas lite...
Åkte sen i samlad trupp till Mobilia för att handla lite.
Måns ville nämligen ha ett par nya jeans!?
Första gången jag hört min 6 1/2 åriga SON önska sig kläder (förrutom fotbollströjor då).
Så det måste väl uppmuntras!???
Så till båda pojkarna inhandlades nya jeans (ett par mordernt tajta), nya kalsonger, strumpor och galonbyxor.
Jag själv hittade ett par rosa camouflage termo-byxor till nästa år på rea, 299:-.
Sen åt vi lunch på Mcdonalds, barnen glada= Alla glada.
Åkte hem och Ingrid sov och Kalle satt och lekte med riddarna och Nils och Måns kollade fotboll på TV.

Ikväll kommer Sigrid hem! Hon har varit i London i 1 år nu!!!
Så klockan 20.00 ska vi hämta henne på Svågertorp.
Hon vill flytta till Malmö och söka jobb, så det kommer säkert gå bra!
Ikväll ska vi äta bland Sallad med tomat och mozarella och marinerad fläskfilé.
Vi ska fira att Sigrid kommer hem till Sverige!
Vi ska även kolla på Melodi-festivalen.
Jag tycker att Sigrid har varit duktig som varit i London, herregud hon talar bra engelska och blivit världsvan!!!
Jag var väldigt imponerad av henne när jag var i London.
Det ska bli kul att ha henne på nära avstånd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0