Lördag 17/3

Igår natt gick vi nog och la oss sådär 01.30.....Suck... sen skulle Nils och Nicke upp 04.30.....Så det var 2 rätt trötta och vimsiga killar jag kramade och vinkade av...

Nils packning:
3 t-hirts
3 shorts
2 kalsonger
1 par strumpor
1 munk-jacka
1 par flip-flop
1 kortlek
5 st värmeljus
Tandborste, tandkräm, schampo, migränpiller, tandtråd
2 lycror
1 surfbräda
1 handduk

Jag försökte packa ner lite till.....men blev vänligt men bestämd tillsagd att det inte fick vara mer....

Sen sov jag vidare.
På förmiddagen åkte vi alla in till stan, pojkarna med sina kick-boards ( det en "hit" på stan, de tröttnar inte då).
Vi gick runt lite och det roliga är att Måns nu blivit lite intresserad av att gå i affärer...ok Stadium mest då...
V åt lunch på Mcdonalds och Ingrid åt som en häst och bara ÄÄÄlskar MCD.
Sen fick vi springa bort till bion.
Matilda hade lovat att gå med Ingrid i vagnen medans jag och pojkarna gick på BIO.
"Arthur och minimojerna" hette den .
En VÄLDIGT bra och cool film gjord av självaste Luc Besson ( ni vet,  femte elementet m.m.).
Pojkarna gillade den och även jag.
Efter det shoppade vi lite innan vi åkte hem och hyrde med oss dvd-filmer och lördagsgodis.
Ikväll orkade inte barnen kolla film, igen, Måns BAD om att få gå och lägga sig, så alla 3 somnade brevid varandra i våra sängar.
Måns och Ingrid ligger nu ihopkrupna mittemot varandra, så gulligt!
Jag har ätit och pratat med Poonam i telefon i säkert 3 timmar medans jag slötittat på " Devils in Prada"....snygg film med snygga kläder.

Nils har ringt och allt var under kontroll.
Bara det....att med Nils Ingvarsonmed sin  vanliga "rese-otur"...... han hade inte fått sitt bagage och de hade hamnat MITT i Playa del Ingles, så nu fick de hyra bil och köra typ 10 mil för att surfa...men så går det när man bokar ospec.
Men nu var de och storhandlade på Corte och Nicke hade lovat att laga gourmet-middagar varje kväll........
Jag själv ska snart krypa ner mellan alla 3 och slö-titta på tv....det var ett bra förslag det med att köpa till sov-rummet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0