Fredag 9/3

Imorse fick jag "supporta" lilla-systra.
Först åkte vi runt på Limhamn och satte upp "barnvakt hjälp-erbjudes", typ på Malmborgs, Coop och Bladins privatskola.
Tydligen lyckades det riktigt bra, för bara efter 5 minuter ringde en 3-barnsmamma och behövde hjälp.
Efter det lämnade jag in lite kläder på secon-hand och forsatte kosan till stan.
Sigrid var på intervjuv och jag hjälpte min make att göra utlandsbetalning (han har köpt ngt obegripligt till motorcyklen), jobbiga Swedbank strulade....det var inte sådär jättelätt att betala in på Tysklands-konto i Euro.
Mötte upp Richard Sandell, han, jag, Poonam och Caroline åt lunch på Bonjounrno.
Sen kom fotograf Max och sen Siggan så det var ju nice.
Siggans intervjuv hade gått bra, hon var nöjd så vi hoppas!!!
Efter lite "koll" överallt åkte vi och hämtade barnen.

Så ikväll ska vi ha mexikansk Buffé.
För Lidingö-borna Jenny och barn (Vilhelm och Ebba) kommer ner.
De och Family Sandell kommer hit och det ska bli jätteroligt!
Så nu måste jag förberda lite innan alla 7 barn och 6 vuxna ska äta Tacos, Fajitas och Nachos i massor.
En Händelserik Fredagskväll, så att säja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0