Torsdag 28/6

Yllet hela dagen.
Halva dagen tillbringade vi i studion med 2 modeller!!!
Alla var lite oroliga för att modellerna kanske skulle konkurrera ut varandra (brukar hända tydligen!?).
Och då kan den ena falla tillbaka och inte göra tillräckligt bra ifrån sig......märkligt...
Men det gick bra!
Efter lunch (som budas varje dag till studion) åkte vi ner till Twisted Tourso.
Den miljön är bara så COOL! snyggt...snyggt...snyggt!
Restaurangen TORSO TWISTED kan jag verkligen rekommendera. Snyggare Resturang får man leta eter.
Det känns INTE som man är i Malmö precis, (skulle verkligen kunna tänka mej få bli utbjuden dit ngn kväll, tack!).
Superfina bilder togs där.
Tillbaka till studion på eftermiddagen och där jobbade vi ändå till klockan åtta på kvällen.
Det har verkligen varit intensiva dagar...man har levt i Yllet, somnat till Yllet och drömt om Yllet.
När man är så intensivt i ett jobb så tänker man inte på ngt annat (inte ens barnen har jag har dåligt samvete för).

Alla låg i sängen när jag kom hem och blev sååå glada när jag kom!
Det är långa dagar på dagis nu, men samtidigt vet jag att det är sista veckan och när de är så få känns det som om de får rätt så mkt uppmärksamhet.
På kvällen var Nils och jag uppe på ovan-våningen som är i full gång med bygg.
Vi gick runt och planerade ut lite, nu kan man se att det nog blir ngt!
Vi la ut plankor på golvet och delade in rummen.
Tyvärr får nog inte Nils bastu plats....så den får vi kanske skippa men det känns overkligt att vi ska få så stor plats till.
Ungarna ett varsitt rum. LYX!
Allt kostar ju, och det är ju därför man får jobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0