Torsdag 14/6 Måns 1:a skol-avslutning!

Idag var det dags för Måns första skolavslutning!
Jag var där och tttade på när de sjöng och rektorn pratade m.m.
Det känns faktiskt inte sååå länge sen man själv satt där som elev och man var förväntansfull inför sommar-lov m.m.
Måns klass sjöng:  "sommaren är kort" (T.Ledin).
Jag bara rös och givetvis började ju man gråta av lycka, sentimalitet, och stolthet.
Tänk....där sitter man som mamma och ser sin son 7 år ha sin första skol-avslutning.
Efter bjöds vi på tårta och kaffe i klass-rummet.

Måns och jag åkte sen till stan.
Jag skulle fixa kläder och rekvisita till Reklam-fotografering tills morgon-dagen.
Men vi hann både med lunch på Mcdonalds och fika med Poonam och Natalie.
Hämtade sen små-syskonen.
Nils och Måns är nu på MFF-match (Malmö-Halmstad).
Måns var special-inbjuden av sitt MFF-lag.
Så det var ju en fin och rolig avslutning på hans 1:a Avslutningsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0