Tisdag 26/6

Premiär för YLLET-fotografering!
Puh! what a day!?
Klockan 9-19......
Men......det gick bra.
Och.......det har varit jätteskoj!
Vi fotade på i rätt rejält tempo och kreativitet (efter ca 2 timmars make-up och hår väntan).
Yllet-chefen kom först vid 15 tiden och då var nog alla rätt nervösa inför hennes reaktion och tycke...när hon såg alla bilder vi redan gjort.
Först uppfattade jag det som om hon var missnöjd...eller kanske inte missnöjd men....tveksam.
Jag fich nästan hjärt-klappning och svett-attacker, PUH!
Tills hon smälte allt och insåg att det faktiskt var en NY inrikting och inspiration HON igentligen ville ha!
Så....sen kändes hon nöjd o glad och nästan lite nyfiken på allt!
Vi andra kändes oss nöjda med vårat arbete och kunde stå för det, men.....det e ju trots allt kunden som bestämmer hur bra vi än tycker att vi sjäva är och hur bra vi arbetar.
Men vi jobbar på vidare imorgon bitti och tja....jag måste nog gå o sätta mej in i HERR-kläderna nu.

Nils e på MFF-match och jag o barnen har legat i sängen o kollat på "Allsång på Skansen".
Lille Måns satt vid radion och lyssnade på Matchen (vi har inte den tv-kanalen).


Kommentarer
Annelie

Hoppas inte Nils och barnen var alltför besvikna efter MFF:s förlust. Det var ju ändå Kalmar FF man förlorade mot!
Lycka till idag med fortsättningen av jobbet!
Kram
Annelie

2007-06-27 @ 08:37:43
charlotte

Va' bra att det gick bra OCH var kul!!

2007-06-27 @ 09:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0