Onsdag 20/6

Jaha....då hade man en snart "etta-gluggare" här hemma.
En "etta-gluggare" med glugg.
Måns tappade sin första framtand i går kväll (eller Nils drog ut den).
Det e såååå guuligt tycker jag med glugg.
Solen skiner och man skulle igentligen vilja ligga på stranden.....
Men man måste jobba.

Var på läkar.besök hela förmiddagen.
Åkte sen till YLLET-butiken för att möta upp modeller och prova ut o försöka trixa ihop alla dessa kombinationer.
Jag fattar inte vad jag gett mej in på.
Stress-framkallande som bara den.
Men nästa vecka gäller det och gud nåde det barnet som blir sjukt! Då spricker det!
Jag e nog lite nervös o stressad inför detta.
Det kommer vara ett stort team, jag-stylist, Jakob-chef, Max-makeup artist, Magnus-fotograf, Agneta-yllet, 2 assistenter och 3 modeller...
I 4 dagar, både studio o miljö.
Men men.....
Hämtade kidsen och slängde in findus fiskgratänger i ugnen.
Byggarna jobbar för fullt på ovan-våningen.
De skrattar nog åt våra hysteriska mornar (ja, kanske inte bara våra mornar...tyvärr), då vi stressar runt och tjatar på barn som ska fodras, kläs på o borsta tänderna!!!
De undrar nog vad vi är för slags familj!?

.....jag ser att många läser, ni får jättegärna lägga kommentarer!


Kommentarer
Annelie

Har varit jättedålig på kommentarer men självklart läst flitigt! Du är så duktig och ambitiös, glöm inte bort dig själv i allt det här bara. Har tänkt mycket på dig och hoppas du mår bättre nu. Stor kram Annelie

2007-06-20 @ 22:08:47
Malin

Så är det nog i alla familjer. HA ha undrar hur mycket man springer med dom till doktorn igentligen. ...Jag håller tummarna för att dom är friska. Blir dom sjuka vet jag inte vad ni gör. Synd att man bor så långt bort..

2007-06-21 @ 12:40:24
Kamilla

Tittade bara in .. Vi gick var i samma Mamma grupp när flickorna var små =) ha det så bra och trevlig midsommar

2007-06-22 @ 12:20:48
URL: http://agilla83.blogg.se
Kamilla

Vet inte om min andra kommentar kom med men i allafall så kikar jag bara in .
Vi gick i samma mamma grupp när flickorna var små .
Mvh Kamilla

2007-06-23 @ 11:16:18
URL: http://agilla83.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0