Måndag 25/6

Ny vecka och nya saker!
Har idag varit i Malmö för att förbereda inför morgondagens 1:a fotografering!
YLLET!
Fixat skor och sen baxat in alla kartonger (10 minst) och kört till Monbijougatan till foto-studion, burit upp alla och sen hängt upp alla kläder, accesoarer m.m. på sin plats.
Det e så kvavt ute o varmt att man e helt klibbig och sen blir jag hungrig HELA tiden när det e så.
Måste "bulla" upp med frukt och kex så att jag inte får blodsockerfall (mitt dilemma).
Usch! Det e sååååååååååå mycket och jag fattar inte riktigt hur det ska bli.
Känner mej lite orolig!
Men men...imorgon så börjar det iallafall.

Har varit lite på Rea istan oxå.
Jodå, det var väl helt ok.
Hittade väl nåt på Butik Blå, men nu måste jag spara till semestern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0