Fredag 1 Juni!

Hela förmiddagen jobbade jag med det sista på Panduro.
Nu är detta klart för denna gången!
Jätteroligt och hoppas det blir mer!
Åkte sen till Malmö för att jobba på Factory!
Jättefina ballerina-skor från French Sole (orginalet) hade kommit in!!!
Det roliga var att när jag var i London var jag inne i en jättecool liten affär vid Sloane Street, där jag köpte ett par rosa ballerina.
De hade nog kanske 100 olika modeller (bara ballerina).
Orginalet är väl att man i princip kan välja vilken sko som ska sitta på vänster o resp höger.
Och nu hade det märket "french sole" kommit till Factory!?
Även de kände Fabergee´-äggen har vi fått (Ryska guld eller silver ägg med sirkoner).
Så det är bara vi o en butik i Sthlm som har dem. Så dem säljer vi utav bara sjutton!
Åkte sen o hämtade barnen....(Nils var i Köpenhamn på Jobb-Fest!!).
Måns var super-sjuk o bara satt i fritids soffa (undrar varför de inte hade ringt???).
Så det var bara att åka hem o kurera min lille Måns.
Som hade ont i huvudet, kroppen och svin-ont i halsen, stackarn! Han var INTE sig lik.
Barnen åt och kollade barnprogram.
Siggan kom ut och vi lagade god kycking-sallad och kollade Tv.
Måns fick 40 graders feber och låg och yrade.
Blev jätteorolig och gav han alvedon, isglass o allt möjligt.
Till slut somnade han men jag kunde inte sova på hela natten, det kändes som om man ville sitta o vaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0