FREDAG 20/7

HALLOU IGEN!!
2 DAGAR MOLNIGA FAST VARMA DAGAR HAR VI HAFT.
SA IGAR VAR VI I SPANIEN, NARMARE BESTAMT SAN SEBASTIAN SOM AR EN RATT STOR STAD.
DAR STROSADE VI RUNT HELA DAGEN MED SMA PAUSER PA MCDONALDS OCH GLASSCAFE.
POJKARNA HADE SINA KICK BOARDS SOM VERKLIGEN AR SUPER PA RESOR.

NILS, HAN BET IHOP....JAG FICK SPRINGA I AFFARER TILLS JAG SKAMDES.

OCH DEN ENA BARNKLADESAFFAREN EFTER DEN ANDRA.....VARFOR HAR MAN BLIVIT SA GAAALEN I BARNKLADESAFFARER?????
OCH SKAMDES DET GJORDE JAG...FOR NAR VI SKULLE AKA HEM SA KOM JAG PA ATT JAG FAKTISKT VILLE HA JUST DEN DARA SOTA KLANNINGEN TILL INGRID SA VI KORDE RUNT I HELA JAKLA SAN SEB. FOR ATT HITTA TILL JUDT DEN AFFAREN EFTER JUST DEN KLANNINGEN.
FATTA OM NILS VAR GAAALEN PA MEJ! HELT TOKIG.
OCH POJKARNA DA....
JA DA SKAMDES JAG.


KALLE HAN SPRINGER RUNT I SURFAFFARER OCH FRAGAR:

-FREE STICKERS, PLEASE?

SEN FAR HAN EN MASSA KLISTERMARKEN OCH SAJER: - MERCI, PA SIN KNAGLIGA FRANSKA.


SAN SEBASTIAN AR EN JATTEFIN OCH MYSIG SPANSK STAD...DET AR BARA 4 MIL DIT FRAN BIARRITZ SA UNGARNA FATTADE INTE OM VI VAR I SPANIEN ELLER FRANKRIKE.

ANNARS E ALLT BRA.
INGRID ATER BARA SA DALIGT PA DAGARNA KNAPRAR I SIG NAGRA FETTIGA POMMES ELLER TORR BAUGETTE.
JAG E LITE OROLIG OVER SA HON INTE FAR SKORBJUGG ELLER NAT.
OK IKVALL SMASKADE HON I SIG PASTA CARBONARA MED OERHORT MKT BROCCOLI.
DA KANNER MAN SIG PLOTSLIGT TRYGG IGEN.
VARFOR E MAN SAN???

JAG BLEV JATTEGLAD OVER ANNELIES KOMMENTAR PA BLOGGEN OM ATT DE SKA HA EN BEBIS IGEN!!
SUPERGRATTIS!
AAAH JAG VILL REDAN KOPA PRESENT.
JA TA SIGRID DET E ETT SANT FINT NAMN OCH SOTA FLICKOR HETER DET.
GRATTIS!!!

NU UNDRAR NILS VART JAG TAGIT VAGEN...HAR SMUGIT IVAG FOR ATT KOLLA MAIL ETC.
HAN GAR VAL O LETAR BLAND TALT O HUSBILAR.
BONSOIR!





Kommentarer
Malin

Ingrid är som sin pyssling... Rakel äter ingenting heller sen var 3e dag kan hon peta i sig nånting.
Se det posetivt det är ju väldigt jobbigt med barn som måste äta hela tiden när man ska gå i affärer ;)
Dom behöver inte mycket för att hålla full rulle.Stora kramar från en som saknar er och som också kan kolla barnkläder i timmar.

2007-07-20 @ 22:54:27
Titti och Co

Hej på Er alla fem fransoser. I morgon den 23:e Gratulerar vi Johanna på 35-årsdagen. Hurra, hurra, hurra, hurra! Vi hoppas på att få fira Er personligt Ingrid o Johanna senare i sommar. Här har vi det bra i Rinket där vi är sedan i torsdags. Erik har klippt gräset och två buskar så nu är det jättefint igen i trädgården. Kanske åker vi till Laholm på tisdag. Jag tycker det ramlar in många ärenden till juristen just nu så vi får se. Karin och barnen kommer till Mellby i morgon. Vi har varmt och mulet väder. Idag har Linda och jag
varit i stan och handlat Odd Molly på rea. Nu ska
vi ta en tur för att få i oss lite käk. Erik har nog lite ont i huvet idag han och Martin var ute igår. Dessa pågar!!! Kram till Er alla fem från Farmor och Farfar och Erik, Linda Malte och lilla Agnes som är skitcool hon kan nästan krypa nu.

2007-07-22 @ 17:09:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0