Torsdag 11/1 LACK-SKO- JAKTEN ÄR ÖVER!!!

Idag gjorde jag Stylist-jobb för Skåne-Trafiken.
Det har blivit en stående kund, det e himla kul för alla e trevliga att jobba med .
Och just den Reklamen syns överallt i Skåne.
Allt gick bra.

LACK-SKO JAKTEN ÄR ÖVER!!!
JAPP, det är den.
Den avslutades igår när Svägerskan fick hasta iväg till Gallucci-outleten i Hamburg.
Men där var det inget direkt som föll i smaken.
Tack snälla Karin!!!!
Så igår bestämde jag mej för att då till sist köpa ett par "fejk-skinn-svarta" finskor på "Sko dej" till Måns för 180:-.
Lagom......och trist......
Så idag inhandlades dem.
Herregud, man har kanske ngt direkt fel i huvudet, lägga ner såååå mkt tid på Lack-skor!
Fattar ingenting, är det bara JAG som vill ha Lack-skor till pojkar????????......tydligen.......
Flugan till Nils hittade jag oxå en, inte en sammet men en rätt stor svart, den får duga.
Jag HATAR när det inte blir som jag vill!!!!

Otroligt deppigt väder, gick runt i Malmö och "deppade" ihop. Så jäkla kallt och regningt!
Inget kul finns det i affärerna och all denna LER-GEGGA i Skåne.
Allt e lerigt, barnen är alltid leriga, jag är lerig och hela mitt liv är lerigt, känns det som.
Vilket LYX-problem, kom jag på mej själv med.
 
Åkte och hämtade barnen tidigt och köpte med oss SKIT-mkt fika som vi proppade i oss i detta Geggiga hus!
Åt Findus fiskgratäng, tack Findus för att du finns!
Har försökt att städa men inte ens det går för alla skåp och lådor är proppfulla med massa obegripliga ting.
Så jag kan inte ens plocka in i skåpen och lådorna längre.
HJÄLP!!!! Kom ngn "organisatör" och HJÄLP mej att organisera!

Det blev att jag satt och pysslade i stället, gjorde 70-års födelsedagskort till Svärfar och stökade fram ännu mer, med klister, avklippta plast-stjälkar och pappersbitar över allt.
TYPICAL ME! 

Åt vaniljglass med OHOY´s choklad OCH kola sås! blandat....
Ibland brukar jag hälla chokladsåsen direkt ur tuben i munnen, på så sätt kan man få ca.1 dl choklasås, direkt i munnen, jättegott!


Kommentarer
Kusinen

Jag FÖRSTÅR DIG PRECIS.... LAck skor är viktigt.... Du måste ta kort sen så jag får se hur fina dom blir. Tänk vad du fixar och trixar. Tänk och ha en sådan svärdotter få förunnat. Stor Kram från leriga London...

2007-01-11 @ 20:00:11
annelie

Jag känner ingen mer som kan äta så mycket gott och även hålla sig så smal och fin, lyckost!!!!

2007-01-12 @ 07:50:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0