Tisdag kväll 2/1

idag sov vi rätt så länge....
Nils,  stackarn fick masa sig upp vid 07.00 och jobba efter ytterligare en SEN kväll med systrarna Starkner. 

(Igår hittade jag honom (när jag bloggade) inne hos Matilda & Sigrid, nerkrupen mellan dem, där låg de och tittade på mina "SEX and THE CITY" dvd. Nils låg och små fnissade åt "6 and the city" och verkade inte alls vilja gå och lägga sig).

Mamma och co hämtade upp Siggan i förmiddags (hon hade haft hemskt kul på Nyår här i skåne hmr....), de skulle tillbaka till Kalmar, och Matilda åkte hem till sitt (Möllan i M-Ö).
Jag och barnen har typ inte gjort något alls.....
Största ansträngningen idag har varit att gå bort till TOPPEN och handla, slänga i tvätt och laga mat.
Pojkarna har lekt med varandra ( med lite avbrott för bråk).
Ingrid har sovit ute i 2 tim och sen sprungit runt i huset och låtit som en papegoja, jag säjer då det.....
HENNES RÖST.....skär genom berg!
Ätit Spagetti Bolognese, Nils kom hem rätt sent.
Stackarn fick jobba hemma oxå hela kvälen, till klockan 23.30.

JAG själv sjönk ner i soffan med en STOR portion Tobelerone Glass och en skål med ostbågar och cider  och kollade dvd, jag hyrt. 
"Hemma bäst" med Sarah jessica parker (så himla dålig och typisk amerikansk).
Kollade istället på dokumentär om SANNE SALOMONSEN, det däremot var rikigt BRA! 
Hon är cool och "rivig" och programmet var dö-bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0