Tisdag 2/1

Vi sov till 9 iallafall på Nyårsdagen.
Alla var lite trötta....
Fortsatte att städa och diska efter gårdagens fest.
Måns och Karl har lekt med Måns klasskompis Alfred hela dagen, här hemma.
Nils har jobbat.
Vi åt resterna till lunch (den fantastiska oxfilén).
Vi klockan 17 var vi bjudna på middag i Höllviken till Morfar och Inga.
Där var även Ola, mamma, Ralph, anton, sigrid och Matilda.
God lax med gäddfilé täcke och pressad potatis och god sås.
Glass, gräddde. mandelmusslor till efterrätt.
TACK INGA! jättetrevligt och gott!!!

Matilda och Sigrid följde med oss hem sen, de la barnen.
Vi 3 systrar och Svågern Nils, avnjöt ost, kex, fikon och vin och satt och pratade och skrattade hela kvällen.
Jättetrevligt!


Kommentarer
Kusinen Malin

Härligt med stora barn som kan leka själva på morgonen. Dit längtar jag. Du skrev att Rakel ser så stor ut jag tycker Ingrid ser ut som stora tjejen jätte ofta. Rakel vaccinerades i dag och sover som en klubbad.

2007-01-02 @ 23:30:51
jojan

ja, ibland ser jag på barnen och fattar inte vart tiden tagit vägen????
de har blivit så stora.
Måns kan jag knappt bära längre och Kalles andra år kommer jag inte ens i håg och Ingrid då????
Värsta tjejen som styr o ställer!
/jOhanna.

2007-01-02 @ 23:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0