Tisdag 16/1

Idag har Julen städats ut!...guud vad fint det blev hemma och fräscht!
Och fönstrena blivit putsade alla 10 st (invändigt).
Har även storhandlat mat
.... så NU efter jul, och ALLT ANNAT är plånboken tom en tid framöver!
Barnen har varit på dagis och lekt med sina kompisar ett par timmar, det tyckte de var roligt!
I eftermiddags har Måns och Karl haft fotbolls-turnering med "micro-starsen".
Måns bytte ju till sig en ZLATAN igår med Petter, så han står liksom högst i kurs nu!
Jag lagade Lasagne och jag har städat, och Nils har skurit ner granen så vi bara kunde "paketera" den i en sop-säck.....vi hade ju en STOOOOr gran så att säja.

Jag förstår inte detta....
Ingrid fyller sin dock-vagn med bilar och tennis-rack.
-Nej, Ingrid.... du ska fylla den med dina dockor!
Hon går runt med vagnen och brummar....med bilarna.
Hon tar tennis-racken och försöker slå med de små bollarna.
VAD HÄNDER MED MIN PRINSESSA TILL DOTTER!!!

Snart kommer ODD MOLLY´s vårkollektion ut.
Jag bara läääääääängtar.
www.oddmolly.com




Kommentarer
siggan

vad duktiga ni har varit tycker jag! skont att julen ar over. shoppat ngt nytt snyggt? jag har skickat pyjamasen sa den borde vara framme idag eller imorgon. den ar super sot, tycker jag iallafall. hoppas bara att overdelen passar byxorna ar det nog inga problem med dom var ganska langa. det kan nog vara gulligt med vitt linne till byxorna. anvander hon mina linnen forresten som hon fick i julklapp? har i london ar allt bra!

2007-01-17 @ 17:04:29
johanna

har INTE shoppat ngt nytt. Inga pengar.
Har inte börjat använda linnena, men det gör jag väl snart...
Har skickat dej en NU-tidning.
Längtar efter o träffas, hoppas jag kan komma över innan du åker hem.

2007-01-18 @ 08:13:36
URL: http://www.babydream


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0