Måndag 1 JANUARI 2007!!!!! (första dagen på året).

Nyårsafton hos Familjen I blev väldigt lyckat!!!!
Killarna träffades innan och förberedde middagen.
Jag gick bara omkring och dammade lite med damm-vippan!
Nä, men jag behövde bara duka (det blev Jättefint), fixa barnens mat och göra iordning oss 5!!!
Klockan 18 kom allihopa, Fam Sandell-Schilow (Christina, Rickard, Matilda och Oscar), Fam. Timmelin (Jeanette, Håkan, Jakob och Linnéa), Fam. Malmvik (Cissi, Jocke, Siri och Harald).
Champagne skålades, Mat avnjöts och trevligt sällskap underhöll!
Med andra ord, ett JÄTTE TREVLIGT  Nyår!
Alla barnen (9 st) skötte sig oxå, lekte och sprang runt.
Klockan 24 sprang vi ut allihopa (mina 3 barn var då vakna), Värsta fyrverkerierna avfyrades, och vi kramades och skålade alla och önskade alla ETT GOTT NYTT ÅR!
Gästerna gick vid 01.30 ca....
Nils, jag och Ingrid dansade vidare runt med vin och cigarr och städade och diskade undan.
Vi la oss vid 03.00.

ETT JÄTTE FINT och HÄRLIGT 2007 ÖNSKAR VI ALLA VI KÄNNER!!!!
MITT NYÅRSLÖFTE ÄR ATT ÄGNA MEJ MER ÅT MIN FAMILJ, KÄMPA FÖR MIN FIRMA.
OCH FÖRSÖKA VARA MER POSITIV OCH SE LIVET FRÅN DEN LJUSA SIDAN.


Kommentarer
Anonym

vill du vara snäll & skicka hit skisserna!!!!!!!
/nils.

2007-01-02 @ 15:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0