Torsdag 6/12

På förmiddagen innan jag skulle jobba var jag och Karin Nykvist på Kollektions-utförsäljing för en massa roliga barnklädesmärken (molo, katvig, ida.T, imps&elsamsterdam, osh kosh, el sikke lej, chevignon o en massa andra märken), Tack Ulrika!
Det var superbilligt (ungefär vad min plånbok klarar av just nu),
Nu ikväll har jag städat hela huset och Nils är på julfest (han blev hämtad av chefen imorse).
Barnen har varit så gulliga och snälla!
Anna och Pauline har också kommit (Pauline ska tävla i Flyinge i helgen), så vi har suttit och snackat.
Nils, han kommer nog inte förrän sent i natt.
Nu när man har så stort känns det superlyxigt med stort gästrum, toalett och allt!
Och det är alltid kul och lättsamt att ha Anna här, hon är ju inte bara Nils syster, utan även min......känns det som iallafall........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0