Torsdag 20/12

Factory hela dagen!
Nu har jag nog ändå köpt klart alla mina julklappar......
Kanske ngn liten till pojkarna.
Hoppas däremot att JAG varit snäll... så jag får en julklapp, troligtvis inte :)
Herregud! dessa män, de har nog invaderat Factory , det är bara så kul, tycker vi som jobbar.
En, han hann bara gå in 2 meter, såg ut som ett frågetecken....vi visste PRECIS vad han ville ha, han godtog förslagen, betalade (mycket) , tackade och gick, det gick nog på 3 minuter det hela (inklusive paketinslagning, man e ju en "hacker" på det nu).
Roligt är det att jobba nu i Juletid, det är jag, Sara, Ia och mamma Inke.
Nils hämtade barnen och för mig tog det nästan 1 timme att åka hem, det är otrolig trafik i Malmö nu.
Ikväll har jag fixat lite, och imorgon KRÄVDE jag att vara ledig så man hinner handla julmat, gå på Måns skol-avslutning, House-keeping, köpa gran och sen ha lite Julefrid hela familjen på kvällen, det har jag lovat Måns.
Vi ska koka knäck en gång till och göra lite julgodis.
Och nu till Julefriden:
Jag vill bara säja att jag TYCKER OM ER ALLA!...även ifall jag inte visar det jämt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0