Tisdag 18/12

Jobbat på Factory hela dagen och handlat julklappar på rasterna!
Hämtade barnen (Kalle hos kompis Adil) och hem och fikade tills Nils kom och jag skulle jobba på Insight i Skanör som skulle ha kund-jul-kväll mellan 17-21, tyvärr var det inte så mkt folk.
Men vem vill ut och shoppa i julmörkret?
Nu är  jag så lagom trött...(typ jätte) så efter 4 skogaholmslimpmackor och varm choklad ska vi basta.
Jag är så glad för vår lilla bastu! Det e faktiskt super-underbart!
Har slagit in 10 paket till Ingrid och Kalles fröknar eller Kalles 6 får bodylotion och Ingrids 4 får Vin-glögg!
Det kanske är lite överdrivet men vi vill visa vår uppskattning för de tar hand om vår barn på bästa sätt, speciellt Ingrids!
För jag själv skulle bli jätteglad om ngn visade mig uppskattning för det jag gjorde,...ja, då menar jag jobb-mässigt alltså.
Så det inte blir ngr missuppfattningar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0