Onsdag 5/12

Idag har jag jobbat på Factory tills klockan 3.
Hela eftermiddagen ägnade jag mej åt att vara Personl Shopper till en dam på sisådär 50 år.
Det gick jättebra och hon var nog nöjd, det blev lite klädinköp och tips för hennes del.
Nisl hämtade barnen och när jag kom hem åkte han och Måns på Mff träning.
Måns ska spela "tomte-cupen" nästa helg och det är han sååå glad över!
Annars är det lite halvstressigt (inte mer än vanligt) nu fram till Jul.
Men det är bara roliga saker tycker jag.
Ingrid, hon har blivit en sån ret-sticka.
Hon gör precis som hon vill!.....tror hon.
Och hon klipper till sina brödrar så fort hon inte får som hon vill.
Stter de på den plats som hon vill sitta, slår hon dem, puttar bort dem eller drar dem i håret tills de flyttar på sig.
Hon fick t.om Kalle att hämta hennes napp där uppe, när de satt o kollade bolibompa, och hon satt och gall-skrek efter nappen!
Kalle, han orkade inte höra på hennes il-vrål utan sprang upp för trappan och letade reda på hennes napp, som fanns där ngn stans.
Måns, han tillverkar julklappar efter julklappar (han är som sin mor, älskar julklappar, både att ge och att få....).
Jag vet inte hur många han gjort både på fritids och hemma, duktiga Måns!
Kalle, han ser också fram emot Jul, han övar Lucia verser som han ska läsa i kyrkan.
Förresten.....
Alla i släkten är varmt välkomna på LUCIA 12/12 klockan 17, (om ngn är intresserad meddelar jag plats).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0