Måndag 17/12

Idag gjorde jag stylist-jobb för en ny reklambyrå som jag inte jobbat med innan...
Rönngard & co, vi fotade för Esbiritox.
Det gick mkt bra, först fotade vi i Max (fotograf) studio och sen körde vi till Köpenhamn/Kastrup och fotade där.
Nu ikväll har jag bakat vaniljhorn, min farmors gamla recept och de kakorna bara MÅSTE bakas varje år!
Och min pappa bakade dem ofta, speciellt till Jul.
Jag fick ångest bara när jag tänkte tillbaka på förra året....
Det var ju då jag "mixade" mej i fingret när jag skulle mixa mandeln till vaniljhornen.
Mitt finger e ju typ fortfarande lite vanskapt......
Sen har jag kokat knäck och gjort det dära Mashmallows-vit choklad-kokos-godiset som Måns älskar!
Jag jobbar VARJE dag denna veckan....så vi får beta av lite varje kväll nu.
Lite stressigt men det är ju kul oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0