Fredag 14/12

Jobbat på Insight hela dagen, och jag har nog slagit in ett 50-tal paket...
Det var helt sjukt men jag började prata med en dam som köpte julklappar till sina barnbarn, det visade sig att hon hade 3 barn, 2 pojkar först sen en flicka, precis som jag!
Helt plötsligt säjer en mamma i kön, bakom damen, att hon också har 3 barn, 2 pojkar och sen en liten flicka.
Jag tyckte det var ett roligt sammanträffande!
Nils hämtade barnen och vi har ätit Fredags-tacos och nu ligger vi i sängen allihopa och kollar på filmen:
Ensam hemma.
Måns, han har redan gått och lagt sig, utan gnäll, och lagt sina fotbollskläder (inkl match tröja) prydligt upplagt på golvet, nedanför sängen.
Ojoj, han tar detta på fullaste allvar! Fotbollscup med sitt lag....Det är så gulligt!
Vi ska lägga oss tidigt, för i morgon ska Måns spela fotbollscup, Kalle avslutning på sin ishockey (tack fredde som är såååå schysst att följa med Kalle), jag ska jobba och på kvällen är Nils och jag bjudna av Factory tillsammans med Sara, Ia och respektive till CUSTOME HOUSE i Köpenhamn.
En utav Köpenhamns finaste restauranger och DÅ kan man ju inte sitta där och gäspa och var trött.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0