Söndag 12/8

Helgen har varit intensiv.
I fredags gjorde jag stylist-jobb för ett läkemedelsföretag, det gick bra.
Ingrid var för 1:a gången på dagis (hon och 2 barn till OCH 2 fröknar).
Hon tyckte nog att det var sådär.....att komma tillbaka.
Kalle och Måns var i Mellbystrand sen i Onsdags och har trivts jättebra tillsammans med Farmor och Farfar som tagit hand om dem på allra bästa sätt.
De har även lekt med kusinerna från Hamburg och det hade varit super!!!
Så på fredagkvällen kom de tillbaka hem glada och gulliga!!!

I Lördags jobbade jag på Insight i Skanör.
ODD MOLLY har kommit så det e typ hysteri nu i alla affärer.
På kvällen var jag o Nils på Kräftskiva i Skanör hos Anne och Staffan.
Det var jättetrevligt ordnat och det blev disco o alla var glada o fulla....
Siggan var baby-sitter.

Idag e vi lite sega...
Nils har åkte motorcykel i Sturup.
Jag har variy hemma o haft 3 ungar + kompisar här.
Besök av svär-föräldrarna.
Försökt....städa iordning nu när det typ e bygg damm o skit från övervåningen.
Bäddat rent o städat toaletterna...
Det e typ en del kvar sen resan som vi inte packat upp eller strukturerat upp än...

Jag e sååå sugen på att inreda övervåningen o har så mkt ideér, det jobbiga är att vi behöver ett antal grejer (4 sovrum, 1 allrum) så det känns lite som man inte har råd med allt det.
Men jag har ideér iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0