Torsdag 12/4

Imorse när jag kollade mej i spegeln så var mitt ena öga typ missbildat.
En knallgul geléhinna låg över min vita näthinna, dö-äckligt!
Usch, givetvis hade jag cancer och alla dödliga sjukdomar på en gång.
Så efter jag lämnat barnen åkt in M-Ö för möte med en fotograf på 1 timme, mött upp Jacob för material till ett annat jobb fick jag tid till doktorn.
Han tittade och såg förunderlig ut!?
Han hade INGEN förklaring!
Hmr.....jag tog alla prover som gick att ta och väntar nu på svar.....jobbigt!

Åkte sen till stan igen för jobb.
Hann med en lunch på Mcdonalds och sen möte på ID-komm och sen sprang jag runt på stan och lånade ihop kläder för fotografering imorgon med mobilen vid örat för boka in andra modeller......

Hämtade barnen och handlade mat.
Åt findus fiskgratäng till kvällsmat.
Nils och Måns åkte sen till Måns MFF-träning som börjat nu igen!
2 dgr i veckan från 18-19.
Jag är bara så trött o har legat o kollat på "Saras kök" med min favvo: Ann Söderlund.
Nu ska jag fixa o planera lite för morgondagen och sen ska jag gå o lägga mej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0