Söndag 1 APRIL!!!!

Idag har det varit helt underbart!
För jag har varit ledig och kunnat vara ute i den härliga Vår-solen!
Måns stack iväg tidigt med cykel och fotboll och dricka i ryggsäcken.
Hano och Petter skulle spela fotboll på skolgårdens fotbollsplan.
Det e rätt härligt nu med att de cyklar och går, kompisar, far o flyger.
Kalle har hjälpt pappa med att plocka pinnar i trädgården och slänga det och skräp på Tippen.
Jag bönade och bad om att få en vilo-stund på trä-däcket i lugn & ro, och det fick jag till slut....
Ingrid vill bara gunga och ÄLSKAR oxå att vara ute och gå runt och fixa.
Vi har tagit fram pojkarnas gamla 3-hjuling och när hon fick den skrek hon av glädje och "försökte" trampa runt på den, tills storebror skulle visa och knuffade av lillasyster.

Ikväll ska vi på Matildas konsert klockan 19.00, det ska bli så spännande.
Jag e verkligen så stolt över henne och tycker hon är så duktig, kreativ och cool!
Det ska som sagt bli spännande i och med att jag inte hört mkt utav hennes material.
Det är hon, ett band och en kör-tjej.
Och.......hon har spelat, övat, skrivit och hållt på med detta sen säkert 1/2 år tillbaka så NU, ikväll  är det dags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0