Måndag 2/4

Idag fyller min allra ÄLSKADE MELLAN-SYSTER MATILDA 27 ÅR!!!!!!
Och jag är såååååå STOLT över henne!
Hon är så:
arbetsam, ambitiös, kreativ, musikalisk, "jävlar-anamma", galen, cool, ROLIG, humoristisk, bjuder på sig själv (vilket jag ÄLSKAR!), duktig, impulsiv och en riktig Vädur.

Igår kväll var vi hela familjen på Matildas konsert.
Det var såå bra, så gripande och fantastiskt.
Där stod jag och lipade över stolthet över min kära syster.
Hon var så duktig, så glad, så vacker och jag grät för att det var så bra!
Hon hade skrivit all text och musik själv, vilket var så bra!
Soundet lät lite som en blandning av "the Cardigans", Kent eller kvinnlig pop!
Riktigt bra, verkligen!
Nils var imponerad och barnen då!
Kalle och Ingrid sa som paralyserade och Måns tyckte det var så coolt!
Hon är klart godkänd att få spela på tex. Malmö-festivalen!

Idag har jag jobbat på Factory.
Det är påsk-lov denna vecka, men som vanligt är mina barn på dagis.
E det ngn som vill passa dem?
Efter jobbet åkte jag, matilda och Sigrid och hämtade barnen.
Jag lagade till en  Födelsedags-middag till Matilda.
Vi är ju den enda familj i närheten som kan fira henne och jag känner mej självklart manad!
Det blev en otroligt god Ceasar-sallad med supergod dressing, parmesan, kvibilleost, avocado och färsk kycklingfilé.
Tjejerna tog bussen hem senare och jag har mest fixat hela kvällen.
Nils har rakat sig efter 2 veckors skägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0