Torsdag 5/10

Idag har vi fotat i VELLINGE (supermetropolen!), köksmiljö/ maritimt hos Fam.Skagne (elisabeth & janne), det blev jättebra och jag tror de var nöjda oxå.
Lunch på "mimmas" och sen fortsättning i "barn-rumsmiljö/ maritimt hemma hos oss.
Lilla Ingrid agerade modell och skötte sig exemplariskt (det blir ett litet besök på "butik blå" som uppskattning).
Slutade lite tidigare så jag kunde fixa o dona med ett annat jobb som ska göras imorgon (på min firma för reklambyrån Id-kommunikation, kunden: BOVISTA!), rooouuuligt!

Kalle o ingrid hade varit på utflykt på dagis (ingrid hade ätit kanske 5 penne-pasta och en liten liten smörgås).
Som tur var hade "lilla avdelningen" INTE arrangerat VÄRSTA UTFLYKTEN med buss o grejer....ser framför mej en liten Ingrid skumpande i en buss i sätet, ramlar ner och glöms bort bland alla barn på stor-utflykten!!!
Kalle hade varit på utflykt i "buskarna" sa han, (det e väl en park...)
Han hade "smugglat" med en engångskamera (vart han nu fått den ifrån!?)...
Och sagt att han fått ta med den för NILS, (vilket tydligen Nils sagt var ok.......).
Men som sagt hade INGRIDS avd, gått en liten runda, typ till ngr gungor och haft mer en utedag.
Ingrid hade ändå somnat i vagnen efter 5 minuter efter de gått iväg.
Men hon hade en liten ljusblå ryggsäck med sig iallafall.

Nils hämtade pojkarna och jag stekte hemmagjorda hamburgare till kvällsmat (uppskattat!)
Badning allihopa och nu läser Nils saga för de 2 största, den lilla ligger i min famn och njuter medans jag skriver.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0