Tisdag 31/10

Sista dagen i Oktober...nu närmare det sig jul, verkligen!
Varför går höstarna så snabbt???

Idag har vi varit på Moltex (det börjar bli tjatigt att läsa va???).
Vi fotade: Frans-gardin (det blev snyggt, lite Marlene-Birger-aktigt sådär) och Panel-gardin (ursäkta men det känns inte modernt).
Hämtade lunch på Intermezzo (kycklingtallrik=tjatigt), sen hade vi möte HELA eftermiddagen med HaPPY, men jag fick gå mitt i (då var det i och för sig typ natt ute) för att hämta kidsen.
Nils fick åka buss hem (stackarn men ena bilen e ju sönder).
Vi åt fläskfilé gryta hemma med kantareller och ris.
Sen hade jag lagt i Rosé-peppar i för få en liten "touch" av ngn kul smak.
Barnen höll på att spy....
-mamma måste vi äta peppar-mynts-kulorna?
-jaja...så noga e det väl inte....ät nu barn!

NU har killarna hittat Playstation på nätet (Tack! price-runner! på SIBA jättebilligt!).
Så nu känns det som om vi måste invenstera i det, nu när de letat o letat.
Det e faktiskt JÄTTE-långt till Julafton....
OCH ngn gång kan de väl bara FÅ ngt! Man kan väl kalla det en höst-present!
Sen e det ju faktiskt till Pappa Nils oxå.....

Jag har fått många frågor ang. min framtida karriär som Personal Shopper!
OK, en kvinna har bett mej att vara det till hennes 40-åriga syster 1 dag!
Kvinnan har jag gjort ett reklam-jobb för (en byrå).
Och betalningen e bra! Det finns tydligen en P.shopper på NOVA i Lund (shoppingcenter) och jag skulle nästan.....få lika mkt som henne.
Javisst! shoppa kan jag ju....ursäkta men rätt så bra!
Sen ska man ju då "snajda" tll henne.
TJA,.....det ska jag väl kunna fixa till.
Hon ville iallafall spendera pengar, så det blir väl inga H&m eller ZARA gerjer.
Vi får se! det blir nog kul!

Och sen en förfrågan till:
EL-LJUSSTAKE!  Ja, jag får väl nöja mej med en vit från Claes Olsson för 39:-.
Även ifall jag drömmer om en VIT eldflugan..............




Kommentarer
christina

Köp dig en eldfluga eller vad den heter! Eller önska dig av svärföräldrarna!Det är du värd! Gud vad kul med p-shopper!!!!
Kram Christajna

2006-10-31 @ 21:50:08
Frida Bergkvist

Supercoolt att vara proffesionell shoppare!!!!
Passar dig PERFEKT kära Jojjan. GRATTIS! Hälsningar från norröver, Frida på Råååå.

2006-10-31 @ 23:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0