Tisdag 3/10

Vår kära KARIN (min svägerska, Nils lillasyster och barnens faster) fyller 36 ÅR idag!!!!!
Jätte grattis önskar dina fans i Vellinge!
Jag e glad över att jag har KARIN, Karin o Anna har varit som mina storasystrar ialla år (vi har faktiskt känt varandra i 16 år). Storasystar ja....såna som skäller, retas och tjatar på en. Men även ger en beröm och stöttar en i beslut  m.m.
KRAM KRAM på dej, vi hoppas du kommer o hälsar på snart!
Så vi får skvallra och tjattra....

Idag har det varit "moltex...moltex...hela dan"....
Fotat nere i Falsterbo hos VERA VELOUR (känd velours-morgonrock-designer), supersnällt, där har vi rumsrerat och ändrat om i HELA HUSET (stackars dom....).
Vad säjer ni om 30 m2 stort sovrum med 5 meter högt i tak, super vitt och bara "SHABBY-CHIC" stil!
Iallafall så snällt av dem och vi känner oss nöjda med dagens arbete.
Vi fortsätter imorgon på samma plats!

Hämtade barnen lite tidigare idag....
Ingrid e så cool och OOOOTROLIGT snäll, säjer fröknarna.
Lättsam...men idag har hon tydligen visat sin bestämda sida när hon stod och hoppade på lilla studsmattan, då höll lille Axel (som för övrigt älskar Ingrid) i studsmattans handtag.
Då skrek hon sitt IL-TJUT (som bara hon kan) och visade att minsann ingen annan än henne själv får hålla i handtaget när HON hoppar!!!

Lagade köttfärsbiffar, brunsås, potatimos och lingon, barnen älskar det!
och Nils var o klippte sig.....
Alltså, han har inte klippt sig förra året (vid juletid 05).
Såååå när han kom hem skrattade pojkarna!!!!!
-vad roulig du seur uut! sa Måns
Ingrid satt mest och såg chockad ut.
Hon satt i och för sig i hans famn men satt bara paralyserad och tittade på hans HÅR!
Bakom hans huvud, på sidorna och bara såg JÄTTE konfundersam ut!
JAG tyckte han var JÄTTE fin!!!
Och då tror jag att han drog en lättnadens suck........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0