Tisdag 10/10

GRATTIS INGA PÅ DIN 65-ÅRSDAG!!!!
Min kära "mormor"! Hoppas du har haft det bra på din födelsedag o blivit ordentligt firad!
Lyckönskningar från alla oss!!!!

Idag har vi jobbat med moltex....fotat i Malmö på Helmfeldtsgatan (hos moltex-Maria o Jörgen), romantisk stil och Ellinor (irmas hus) var modell!
Det blev nog bra....
Det var så intensivt att vi inte hann äta lunch så vid 13.30 höll jag på att slå till Nils (mitt blodsocker var i botten), och jag blir som gaaalen när jag inte får mat.
Och jag skulle sen vidare vid 14.00 för att göra ett annat jobb för ID-KOMM, för SKÅNETRAFIKEN så jag mötte upp kunderna och nästan fick ett utbrott av hunger så jag fick köpa 5 kexchoklad på Pressbyrån o trycka i mej. 
Sen gick jobbet som en dans.....
Kul att jobba för Skånetrafiken, för den reklamen syns överallt!

Nils hämtade barnen, både Måns o Kalle hade varit på teater och tyckte det var kul!
Jag kom hem och lagade spagetti Carbonara (igen) och vi åt och sen spelade Nils o barnen fotboll (INOMHUS!!!!), vilket jag inte gillar.
Jag försökte få ngn slags struktur i Gäst-rummet...OJ! jag menar sop-rummet som håller på att gro igen....av skräp.
Jag försökte sortera mina tyger (någolunda) och började dra lite i sytrådarna i lådan men insåg snart att jag inte orkade, la tillbaka allt trassel o stängde igen lådan.
Jag får iallafall dammsuga tills Karin o barnen kommer!!!!


Kommentarer
Anonym

Ännu en som längtar efter kids?:)

2006-10-10 @ 21:47:38
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Agge

Kul me en egen blogg!!!
Roligt att läsa om alla dina barn.
Fan ja mår mkt bättre nu varför gräva ner sig
över en tjej som inte vill ha en!!
Stay on a plan so you don't loose your vision!!

2006-10-11 @ 10:12:40
lillsyster

hi johanna how are u today? kom nyss hem fran en tripp pa stan med vanner och ar helt genomblot, borjade stort regna. pa formiddagen hjalpte jag till i affaren, men bara en timme. leveransen med alla frys varor kom som tur var innan vi oppnade. plus att det bara var en pall.aaugust(om du laser detta inlagg) gud vad bra att hora att du mar battre, jag blev sa glad! vi syskon haller ihop och stottar varandra, det ar skont tycker jag. kram till dig. hur gar det med moltex jobbet? hur lange kommer ni jobba?

2006-10-11 @ 16:54:28
johanna

Hej agge!
Vad bra!!!!
jag blir glad över att du mår bättre!
Du är värd ngn bättre och lev livet , du e ju ung o ska ha kul, herregud!
Bra, AGGE! ta tag i körkortet bara!
Kram STÖRSTA storasystern!

2006-10-11 @ 22:34:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0