Söndag kväll 29/10

Efter en hemsk kväll och natt......mådde sååååå illa!
Så har jag börjat krya på mej lite idag.
Nils bjöd på frukost på sängen (rostat bröd och Te).
Dagen har flytit på segt....
Playstation har gått sönder...så pojkarna har suttit o letat nytt på blocket o pricerunner.....
Ngn som har bra tips på billiga sådana?
Kanske ett bra julklappstips!
Nils hade till och med köpt nytt Playstation-spel (cars) för de skulle spela i helgen, så de var lite deppiga.
Ingrid mår oxå bättre men har blivit sååå smal!
(det e tur att man ammar fortfarande!!!!! så hon får nånting i sig).
Man kan ta om hennes hals med bara handen och hon ser hålögd ut, LILLAN!
Kalle sa flera ggr:-Lilla sötnosen! -Lilla sötnosen!
De pysslar om henne och tycker inte om när hon skriker utan vill gärna att hon ska ha det bra!

Har försökt tvätta, stryka o mangla all tvätt som ligger efter......det tar aldrig slut!

Ikväll har vi ätit scones (rester till lunch) glammigt? usch, jag hatar verkligen rester och trist mat!
Men vad gör man när man varit sjuk!?
Nils har varit jättesnäll och som den fantastiska PAPPAN som han är har han spelat bandy på trädäcket med pojkarna i mörkret (vilket de älskar) och så har han varit o hyrt (på bibblan) Koala-Wild-Animal-National Geographic filmer till Kalle som han älskar!
Så dem får vi väl kolla!
Jag ber till GUD att jag ska känna mej bättre (för jag har varken tid eller lust att vara sjuk o orkeslös, det e bara för dåligt!)..........



Kommentarer
Malin Ahlin

KRYA PÅ DIG OCH HOPPAS DU MÅR BÄTTRE SNART stor kram malin

2006-10-30 @ 09:28:59
URL: http://mamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0