Söndag 1/10 forts.

Så var det då invigningen på HAPPY REKLAMBYRÅ (gamla bildgården), Nils arbete.
Det var jättefint o coolt ordnat med MYCKET och supergod mat, champagne och vin.
Till barnen hade de ordnat ett litet rum med video, godis o läsk, gulligt!
Det var mkt trevligt och vi pratade med alla möjliga och hela familjen hade det roligt!
Jag tror att Nils tycker detta ska bli kul och ett nytt kapitel i hans arbetsliv!!!!!!
Nu är det kväll, vi åt fläskfilé med champinjoner och ris till lunch och till kvällsmat har jag lovat att baka scones (jag e annars vrål mätt sen Happy....).
Nu sitter pojkarna och Nils och spelar ett nytt spel "Hugo" som barnen fick på HAPPY!, ingrid sitter och trycker på en o samma knapp på ett så kallat data-spel, entonigt och jobbigt.
Jag själv måste fixa, tvätt, hänga upp, packa barnens väskor inför veckan och planering....
Dammsuga och stryka lite tvätt...alltid e det nåt!


Kommentarer
Cissi

Låter mysigt.
Själva ägnade vi oss år LUS-eliminering!!! (Först gången i vårt liv, men folk omkring mig säger att vi haft tur som inte fått det förr, S är ju faktiskt 7,5 år. ) Förutom at det är äckligt är det ju jobbogt eftersom ALLT ska saneras inkl Mormor. (Hon såg INTE road ut vid tanken.) Gosedjur storlek mindre, kuddar, mössor, hårband GÅR ju att tvätta eller t o m lägga i frysen, men vad gör man med stora gunghästar, jättenallar och mormödrar??? Eftersom vi hyllar principen att man kan köpa sig fri, har jag sedan i går lagt 600 kr på olika avlusningsmedikament och dito kammar, bl a kammen TERMINATOR. Bäva månde lusarna!!!!
Ciao!
/Cissi

2006-10-03 @ 16:48:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0