Onsdag 11/10

SÖKES:
en snäll liten dam som kommer hem till oss, STRUKTURERAR  om i alla våra lådor, gaderober. Rensar och sorterar.
Städar upp i hela tvättsugan och kastar alla gamla rengöringsflaskor m.m.
Städar ur alla skåp och flyttar in alla sommarskor o strandsaker o dylikt.
Tar fram alla vinterkläder och fixar sen lådor där hon skriver små fina lappar på, som jag sen kan lägga alla vinterkläder, vantar, mössor i  m.m.
Får gärna  sortera ut alla gamla vantar (där det bara finns en utav).
Hänga upp krokar och fixa en bra TORK-ANORDNING (till våra 3 små barns "geggiga" vinteroveraller).
Borra upp de hyllor som "ramlat" ur från väggen när våra barn stått på dem för att NÅ ngt på över hyllan!???
Hon får gärna stanna kvar lite o gå efter mej på eftermiddagar o kvällar o plocka upp och dammsuga MINST 2 ggr om dagen.
BETALNING:  efter överenskommelse, (god kvällsmat kan erbjudas!)

Idag har jag varit i stan på förmiddagen och fixat ärenden....
Köpt lite tyg m.m. 
Tog med mej Thai-mat till Moltex.
Åkte till Moltex för möte angående fortsatt hårt arbete.
Möte hela eftermiddagen tillsammans med HAPPY, (Nils min käre man oxå med).
Hem o hämtade barnen.
Lagade Flygande Jakob (fast utan jordnötter).
Nils åkte in till Anders för att kolla Fotbollsmatchen, (2-1 till Sverige).
Jag sydde, strök och pratade med svägerskan Karin.
Måste säja att det går över förväntans bra att jobba med min käre man, det e riktigt roligt!
Det e jag himla glad över!!!!!


Kommentarer
charlotte

Den lilla damen får gärna komma hem till mig efteråt och göra samma sak!

2006-10-12 @ 12:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0