MÅNS "the MFF-player"

MÅNS



Kommentarer
karin uhl

du är sa söt mans!!! vi längtar efter dig!!!!
die uhl´s

2006-10-12 @ 11:24:05
charlotte

Vad dina söta barn börjar likna varandra! Jag drömde förresten i natt att jag pratade med dig i telefon och fattade plötsligt att du skrev på din blogg samtidigt. Antagligen känslan av att jag inte fattar hur du orkar och hinner göra allt du gör som skulle bearbetas lite under natten.

2006-10-12 @ 12:46:33
Malin Ahlin

Fördelar med att vara hemmafru på heltid

Det är jävligt rent, och välorganiserat

Man kan pussa hur mycket som helst på sin lilla bebis hela dagarna

Middagen är klar när mannen kommer hem

Nackdelar

Man får ångest om det inte är perfekt. Det borde ju vara det man har så mycket tid

Man har för mycket tid över....

Man kan pussa hur mycket som helst på sin lilla bebis hela dagarna vart tog mitt liv vägen ?

Stor Kram

2006-10-12 @ 13:28:43
URL: http://mamma.blogg.se/
johanna

hej Ch!
ja, jag fattar inte heller att jag hinner allt.
Jag e nog förtrollad.
ärligt!
men just nu e jag jääävligt trött men jag tycker mitt jobb e kul.
Kram Jojan

2006-10-12 @ 16:21:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0