Måndag 2/10

Moltex....moltex....moltex!!!!!
Hela dagen moltex....
Möte, fix av rekvisita och stress.
Hämtade barnen sent, Nils åkte med Måns på hans MFF-träning.
Jag lagade korv stroganoff och gick sen (när Nils o Måns kommit hem) på föräldramöte, 
ikväll i Måns klass.
Han går i förskoleklass och fritids heter: Äppelblomman.
Det var trevligt, där fick man äppelpaj och kaffe.

Pauline Holmer (barnens stora kusin 15 år) kvalade in i Junior-SM i helgen,
i hästhoppstävling.
Hon hoppade 1.40, vilket e JÄTTEHÖGT!!!
Vi gratulerar lilla "Pållan" och hejar på dej!
Du är cool, stark och har en vilja av stål!


Kommentarer
Christina

Johanna!

Vad flitig du är som skriver varje dag på din blogg. Hinner du sova och vila någon gång?
Vad kul med Nils jobb och att han trivs så bra och att det händer lite för honom också!!!Jag förstår att det är full rulle på Moltex just nu, är det roligt?

2006-10-03 @ 19:49:38
Christina

Var tävlar Pauline nästa gång? Så duktig hon är, vi vill gärna se henne på banan!!

2006-10-03 @ 19:51:37
johanna

vila!?
nädå, jag ska nog lägga mej snart förresten!
Det e kul men mkt på moltex!
och ÄN så länge går det bra att jobba ihop!
Pauline kommer nog tävla i vellinge i december,hörde jag ngt om...
jag ringer snart!
Kram

2006-10-03 @ 22:14:46
URL: http://babydream.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0