Lördag 14/10

Idag tävlar Nils o Fredde Motorcykel-tävling, Öppet KM i Knutstorp hela dagen (de steg upp 6.30).

Jag själv tog min lilla barna-skara (3) och tog tåget till Köpenhamn!!!!
Killarna hade med sina "kick-boards" som vi tycker e super när "man ska gå på stan".
Vi gick hela ströget och jag fick gå i affärer!!!
Ok, lite mutning med leksak på BR och Mcdonalds!!!
Letade lite rekvisita till moltex.
Träffade på Poonam o familj (utan att veta om det!?), så vi gick ihop och fikade på ILLUM.
Barnen var så duktiga, det var nog mer mej, det var problem med!....
Jag lyckades  spilla ut 2 coca-cola!!!!!!!! på mcdonalds och 1 caffe latte på Illum.
Nu börjar det bli ett problem!!! med min klumpighet.
Det blev lite shopping....
Tog 17.03 tåget hem, barnen tyckte det var himla kul att åka till Köpenhamn o åka tåg!
Och det e faktiskt rätt bra för dem att komma utanför " Vellinges lilla värld" och se lite folk, uteliggare och gatumusikanter som det finns mkt av i Köpenhamn, de tittade på allt med stora ögon!

Kom hem och Nils o Fredde kom 1 timme efteråt.
Lagade Tacos och ätit och nu är vi trötta!
Nils har lovat massera min rygg, (jag masserade hans rygg i 1 timme igår), barnen ville oxå, så till slut låg alla 3 på rad och ville bli masserade.
De har tittat på "Rasmus på luffen" ikväll men nu sover de sött!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0