Fredag 6/10

Äntligen fredag!
Känns länge sen jag längtade sååå efter en fredag, visserligen har denna vecka bara rusat förbi i ett enda "svish" men denna längtan efter fredagskväll.....ååååh!
Eftersom det "bara" var planering idag med moltex inför nästa veckas fotografering så jobbade jag med ett annat  jobb jag fick, Id-kommuninikation/ Bovista, det var jättekul.
Hade fixat människor i olika kategorier (unga, gamla, barn, studenter....).
Det gick iallafall lysande och det var roliga människor jag jobbade med.
(På lunchen inhandlades en "liten" odd-molly tunika till mej, kruka till vårt bord (tack jenny) och hårspännen på H&M till mej och Ingrid...jaaaaaaa, när hon får hår (om sådär 5 år!).

Hämtade barnen o handlade på Toppen, Nils hade invigningfest IGEN på HAPPY, så han kom senare.
Lagade färsk pasta med tomatsås och druckit vin o ätit glass!
Suttit helt däckad efter denna maratonvecka i soffan o kollat på IDOL, o HEY BABERIBA (det e så HIMLA kul!).
Hejar fortfarande på Markus och Natalie i idol, vem tycker ni???

Kalle kom idag och överrumplade mej med TECKENSPRÅK, han lärt sig på dagis.
Det e rätt imponerande av en 4-åring, han kunde: rött, blått, svart, vitt, katt, hund, gaffel,kniv och sked.
Jätteduktigt! (förlåt att jag skryter lite...)
Och när man berömmer han blir han så glad o stolt!

NÄÄÄ NUUUU!!!! Hörde precis idol-resultatet!!!! Fy faaan, nu åkte Natalie ut!!! VAAAA????
Hon var ju bara bäst!  Ursäkta, men jämför med de andra....
Nu ska vi nog gå o lägga oss!....


Kommentarer
sigrid

maste kannas helt fantastiskt med helg, ni som jobbat sa hart duktigt!! lilla kalle vad duktig han ar. vad har ni for planer i helgen? jag har hals/bihals inflammation, trist... men borjar bli battre, tror pencelinet borjar varka. i gar kvall satt jag barnvakt at jessica och peters lilla dotter olivia. det gick bra, hon vaknade runt tio snaret och var jatte pigg sa hon fick sitta uppe med mig i deras jatte soffa och kolla pa tv. fick £40 for fyra timmar, bra va? nu ska jag upp till svenskaffaren och i kvall kommer nagra vanner hit, kaka lite gott och sen blir det utgang. ha en trevlig helg! puss och kram

2006-10-07 @ 09:52:12
Johanna

krya på dej lill-syrran!
Du e inte dålig du heller med allt du arbetar i London,
au-pair, affären, barnvakt m.m.
STARKNER-GENER!!
Spara din pengar...

2006-10-07 @ 11:43:46
Mamma kusin

Hej jag tycker du är värsta power mamman som fixar och trixar och får ihop allt. Hela tiden. .... Go GIRL Jag har faktiskt okså haft stryk obbesessions men det har gått över. Och vårt strykjärn är helt värdelöst.. som att styrka med ett papper. Stor kram

2006-10-07 @ 23:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0